تلاش بی امان سپاه جهت محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمالغرب
تلاش بی امان سپاه جهت محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمالغرب
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: سپاه با تمام توان در جهت محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر در منطقه شمالغرب و غرب کشور، در کنار وظیفه‌ی اصلی خود که ایجاد امنیت پایدار است، تلاش بی امان خواهد نمود.

به گزارش پایگاه خبری افتخار آذربایجان، سردار علی اکبر پورجمشیدیان -فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)- در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی سپاه با اعلام این مطلب در ادامه گفت: دشمن در منطقه غرب و شمالغرب با برنامه‌های پیچیده به صحنه آمده و ناامنی‌های پی در پی را در برنامه کاری خود قرار داده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: به حول و قوه الهی و عنایات همیشگی حضرت ولی عصر(عج) نسبت به رزمندگان اسلام، تمام نقشه های شوم دشمنان به خوبی مدیریت گردیده و سایر برنامه‌های شوم تروریستی آنها نیز با همکاری نیروهای نظامی و امنیتی مورد رصد و ضربه قرارگرفته اند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به خدمات بسیار ارزشمند و عظیم محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در زمینه‌های آبرسانی، بهداشتی و فرهنگی، از پروژه عظیم آبرسانی به ۱۰۰ روستای محروم در شهرستان بوکان به عنوان یکی از ده‌ها پروژه عظیم محرومیت زدایی این قرارگاه یاد کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اجرای برنامه‌ها و طرح‌های محرومیت زدایی را یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تمام توان در کنار وظیفه‌ی اصلی خود که ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمالغرب و غرب است، نسبت به زدودن چهره فقر از این مناطق نیز تلاش خواهد کرد و دشمن را در اهداف پلید و ضدبشری خود ناکام خواهد گذاشت.

سردار پورجمشیدیان خاطر نشان ساخت: امروز دشمن خوب می‌داند به هیچ عنوان، فکر مقابله و عرض اندام در مقابل نظام مستحکم و پابرجای انقلاب اسلامی را نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند، چون سیلی‌های پشیمان کننده و در هم شکننده رزمندگان اسلام را به خوبی تجربه نموده است و اعمال مذبوحانه و محکوم به شکست مقطعی دشمن، بیشتر چهره پلید و جنایت کارانه آنان را آشکار می‌کند.