طرح تامین آب شرب روستاهای تکیه و اردوشاهی ارومیه ۹۰ درصد پیشرفت دارد
طرح تامین آب شرب روستاهای تکیه و اردوشاهی ارومیه ۹۰ درصد پیشرفت دارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پیشرفت ۹۰ درصدی طرح تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاهای تکیه و اردوشاهی شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش ارومیه نیوز به نقل از خبر فوری ارومیه، محمد اشرفی -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی- گفت: طرح تامین آب شرب روستاهای تکیه و اردوشاهی ارومیه شامل احداث مخزن ذخیره بتنی ۲۰۰ متر مکعبی، احداث و نیرورسانی یک باب ایستگاه پمپاژ سرچاهی و ۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاهای تکیه و اردوشاهی در دست اجرا است.

این مقام مسئول اظهار داشت: طرح تامین آب شرب روستاهای تکیه و اردوشاهی از طرح های مصوب استانداری آذربایجان غربی برای شهرستان ارومیه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچنین از اجرای طرح تامین آب شرب روستای راژان ارومیه نیز خبر داد و بیان داشت: این طرح شامل احداث مخزن ذخیره بتنی یک هزار متر مکعبی و لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب به طول ۵٫۹ کیلومتر است.

وی، پیشرفت فیزیکی طرح تامین آب شرب روستای راژان ارومیه را ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح در سال گذشته ۵۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده بود که از این میزان ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.