آماده سازی سالن های ورزشی ارومیه جهت میزبانی از مسابقات والیبال مردان آسیا
آماده سازی سالن های ورزشی ارومیه جهت میزبانی از مسابقات والیبال مردان آسیا
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از انجام اقدامات لازم جهت رفاه حال تماشاگران و ایجاد نظم و امنیت در جریان مسابقات والیبال مردان آسیا در ارومیه خبر داد و خواستار تسریع در روند آماده سازی سالن های ورزشی شد.

به گزارش ارومیه نیوز به نقل از خبر فوری ارومیه، سجاد بیرامی -مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی- ضمن تاکید بر تسریع روند آماده سازی زیرساخت‌های ورزشی شهر ارومیه برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، روند آماده سازی سالن‌های ورزشی غدیر و آهندوست ارومیه را مطلوب ارزیابی کرد.

این مقام مسئول در بازدید برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته‌های مختلف بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از تکمیل روند آماده سازی سالن‌های ۶ هزار نفری غدیر و ۳ هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این بازدید اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، اقدامات لازم در جهت رفاه حال تماشاگران و ایجاد نظم و امنیت در جریان این رقابت‌ها در سالن های ورزشی غدیر و شهیدان آهندوست ارومیه در حال انجام است.

بیرامی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در راستای میزبانی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر گردید در مهلت باقیمانده تا شروع بازی ها، روند آماده سازی و محوطه سازی سالن‌ها تسریع یابد.

وی خاطر نشان ساخت: به منظور رضایت و رفاه حال تماشاگران فهیم و والیبال دوست ارومیه، ایجاد نظم و امنیت و نحوه حضور این عزیزان در زمان برگزاری مسابقات از دیگر مباحثی بود که در این بازدید بررسی گردید و به بحث گذاشته شد.

گفتنی است، شهر ارومیه به عنوان پایتخت والیبال آسیا، از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور ماه سال جاری، میزبان بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خواهد بود.