پرداخت خسارات مشترکان برق آذربایجان غربی توسط بیمه دی تسریع شود
پرداخت خسارات مشترکان برق آذربایجان غربی توسط بیمه دی تسریع شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جلسه با مسئولین شرکت بیمه دی بر پرداخت خسارت مشترکان برق در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش ارومیه نیوز، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و شرکت بیمه دی آذربایجان غربی برگزار شد، مقرر گردید: به مشترکانی که لوازم برقی آنها بر اثر نواسانات و قطعی برقی شبکه توزیع برق آسیب دیده، خسارت پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تاکید بر تسریع پرداخت خسارات مشترکان برق، گفت: نباید فرآیند پرداخت خسارت به مردم زمانبر شود و کاهش بوروکراسی اداری و زمان پرداخت خسارت باید در اولویت کاری این شرکت بیمه قرار گیرد.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در راستای تضمین کیفیت خدمات و ولتاژ تحویلی به هر یک از مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی سطح استان نسبت به بیمه نمودن وسایل برقی خانگی و تجاری و همچنین جبران خسارات و غرامت جانی و نقص عضو و یا مواردی که منجر آتش سوزی می گردد، اقدام نموده است

در همین راستا برای سال ۱۴۰۰ به منظور جبران ضرر و خسارت مالی و جانی به هر یک از مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی که دچار خسارت و یا ضرر و زیان شوند تا سقف معین شده در قرارداد فی مابین با شرکت بیمه دی، جبران خسارت می نماید.