پرداخت ۴۹۸ فقره تسهیلات ازدواج و ۹۴۸۶ فقره انواع تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی
پرداخت ۴۹۸ فقره تسهیلات ازدواج و ۹۴۸۶ فقره انواع تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی
بانک کشاورزی آذربایجان غربی در 5 ماهه نخست سال 1400، 498 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 9486 فقره انواع مختلف تسهیلات را پرداخت کرده است.

اخبار ارومیه / اخبار آذربایجان غربی

پرداخت تسهیلات جهت مکانیزه کردن بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۰ در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری ارومیه نیوز به نقل از آدلین نیوز، جهت کمک به مکانیزه کردن بخش کشاورزی در آذربایجان غربی تعداد ۶۷۸ فقره تسهیلات مکانیزاسیون به مبلغ ۷۳۰۶۲۰ میلیون ریال تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

واریز ۱۰۰ درصدی بهای گندم خریداری شده در آذربایجان غربی

بهای ۱۰۰ درصد گندم خریداری شده در آذربایجان غربی به حساب کشاورزان گندم کار این استان واریز گردیده است. همچنین بانک کشاورزی آذربایجان غربی ۲۰۳۸۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری و مبلغ ۱۰۳۶۳ میلیارد ریال به حساب آنها واریز گردیده است.

برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره شهر آب در بانک کشاورزی آذربایجان غربی

مراسم قرعه کشی جشنواره استانی شهر آب ویژه استان آذربایجان غربی برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

جشنواره استانی شهر آب ویژه اعضای باشگاه کودک و نوجوان از ابتدای اسفند ماه سال ۱۳۹۹ تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برای دارندگان حساب های پس انداز کودک و نوجوان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای واریز به حساب های برندگان به این استان اختصاص یافته بود که پس از قرعه کشی به حساب های مربوطه واریز شد.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی

در راستای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین جوان، شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، تعداد ۴۹۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۴۳۳۸۰۰ میلیون ریال پرداخت کردند.

پرداخت تسهیلات به رونق تولید در شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی

در راستای کمک به تولید و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، بانک کشاورزی آذربایجان غربی در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، مبلغ ۶۵۹۰۰۰ میلیون ریال به طرح رونق تولید در این استان تسهیلات پرداخت نموده است.

پرداخت تسهیلات به شرکت های تهیه و توزیع بذور گواهی شده توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی

بانک کشاورزی آذربایجان غربی در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در ۵ ماهه نخست سال جاری مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تهیه و توزیع بذور گواهی شده در استان پرداخت کرده است.

پرداخت ۹۴۸۶ فقره انواع تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی

در راستای کمک به کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و اجرای طرح های مربوط به بخش کشاورزی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه سال جاری تعداد ۹۴۸۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۷۵۱۶۴۴ میلیون ریال در زیربخش های مختلف کشاورزی در آذربایجان غربی پرداخت شده است.