بیش از ۲۰۰ میلیون لیتر نفتگاز یورو در سطح منطقه ارومیه توزیع شد
بیش از ۲۰۰ میلیون لیتر نفتگاز یورو در سطح منطقه ارومیه توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در تمامی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی نفتگاز یورو با استاندارد 4 و 5 توزیع می شود.

به گزارش ارومیه نیوز، احمد مجرد با بیان مطلب فوق افزود: با توزیع این فرآورده سازگار با محیط زیست به سهم خود از آلاینده های زیست محیطی به شدت کاسته شده و امیدواریم مسئولین امر با کنترل سایر مولفه های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده، صنایع و … شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

مجرد ضمن تشریح کنترل آلاینده های زیست محیطی به کاهش میزان گوگرد در نفتگاز توزیع شده از ۷۰۰۰ ppm به ۵ ppm اشاره کرد و گفت: نقش کاهش میزان گوگرد در نفتگاز یورو در میزان آلاینده های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.

مجرد با بیان اینکه در سال گذشته(۱۳۹۹) بالغ بر ۲۲۶ میلیون لیتر نفتگاز یورو در بخش حمل و نقل به مصرف رسیده گفت: توزیع نفتگاز یورو ۴ و ۵ در سطح منطقه نشان از عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی فراتر از برنامه مصوب بوده و گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استان‌ آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه است.